17 nov 2019

Her er det nye styret i skytterlaget

På årsmøtet for to uker siden ble litt endringer i styret i skytterlaget. Vi presenterer her det nye styret:

Tor Olav

Tor Olav Gravrok er skytterlagets nye leder. Tor Olav bor på Rundhaug og er en ivrig 3.klasseskytter som er med på det meste av stevner. De siste par årene har han hatt ansvar for feltstevnene våre.

Øyvind Løkstad

Øyvind Løkstad fortsetter som nestleder og administrativ leder. Har 17 års fartstid i styret i skytterlaget. 3.klasseskytter som sysler mye med data og administrative oppgaver i laget.

IMG_7353

Klaus-Arne Olsen har overtatt vervet som sportslig leder. 5.klassing og en av våre ivrigste skyttere, er med på det meste som foregår på skytebanen.

Hallvar

Hallvar Brandskognes forsetter som lagets stødige klippe når det gjelder økonomi. Hallvar er ikke aktiv skytter selv, men er likevel med på det meste av aktiviteter på skytebanen. Hallvar har full kontroll på lagets økonomi, og har hele 16 års erfaring i denne rollen!

Dagfinn

Dagfinn Grønvoll går inn i vervet som sekretær. Dagfinn er en veldig aktiv klasse 4.skytter, og turnerer ofte rundt på stevner sammen med sønnen Sondre. Dagfinn har tidligere vært leder i lagets ungdomsutvalg, og i samlagets ungdomsutvalg.

Torstein

Torstein Johansen er den nye ungdomslederen. Torstein er pappa til rekruttskytteren Ervin, og er selv en dreven elgjeger og bedriftsskytter.

Leiv Ivar

Leiv-Ivar Berglund fortsetter i vervet som leder for materiell og anleggsutvalget. Leiv-Ivar skyter i klasse V55. Han har en formidabel fartstid i laget, og ordner og fikser på det meste av lagets bygninger og utstyr. Leiv-Ivar er også lagets ammunisjonsforvalter, en rolle han har hatt i en årrekke.

Vi ønsker det nye styret lykke til med sine verv. Vi takker også de som gikk ut av styret for god gjennomført jobb for laget. Sveinung Kvamme tredde av som lagets leder, etter å ha vært leder i til sammen 6 år og styremedlem i ytterligere 2 år. Sveinung har hatt en stødig og oppofrende hånd på roret i skuta disse årene. Johannes Fagerheim nådde omsider «pensjonsalder» etter å ha gjort en formidabel jobb for laget og skyttersaken i et par mannsaldre. Johannes har vært lagets leder, nestleder og styremedlem, og har vært i lagets styre i hele 45 år. Han har også vært leder i Troms Skyttersamlag, og har bidratt godt under mange av de store skytterarrangementene som har vært i disse årene. Vi kan ikke annet enn å takke Johannes ærbødigst for sin utrettelige innsats for skyttersaken, og håper vi fortsatt får se han i mange år på skytebanen!