26 jan 2020

Hyggelig årsfest

I går kveld var det duket for nok et flott arrangement i skytterlaget, denne gangen uten kuler og krutt. De som var med på årfesten kunne hygge seg med god mat og drikke, premieutdeling, quiz og masse trivelig og ikke minst muntert samvær.
Vi retter en stor takk til festkomiteen, bestående av Leiv-Ivar, Øystein, Hallvar og Bengt, for en flott kveld! Og til Jorun for en veldig artig og interessant quiz. Der ble det for øvrig utpekt hvem som er i komite for neste års skytterfest…

Et av innslagene på årsfesten er utdeling av Rosenqvisten, som er skytterlagets hederspris. Den ble i år tildelt Lars Tore Hanssen for sitt lange og utrettelige arbeid for ungdomsutvalget. Lars Tore har bidratt stort til at vi de siste årene har hatt en god og sterk ungdomsaktivitet, både i kvalitet og kvantitet. Prismottakeren var ikke selv til stede på festen i går, men vil få pris og blomster overlevert ved en snarlig anledning.

Lars Tore ble tildelt årets Rosenqvist

IMG_8009_2

Sveinung mottok diplom for å ha skutt til Dugleiksmerket til gull 40 ganger!

Taperlaget i quizen må snart begynne å forberede neste års fest (Leiv Ivar, Maren, Tony og Lars Alvar)