20 nov 2019

Resultater fra bedriftskyting runde 5

I kveld var det siste innledende runde i årets bedriftsskyting og rundens tema var «Klatrerne».  Det gikk ut på hvilket lag som har hatt best progresjon denne høsten. De siste 10 skuddene telte for hver skyter og disse resultatene ble sammenlignet med 10-skudden fra runde 1, og det laget som har hatt best progresjon fikk flest rundepoeng i kveld.
I kveld var det Baseskvadron som gikk av med seieren, tett fulgt av Storegga entreprenør lag 2 og Supply SQN.

Les alle resultater fra Bedriftsskyting her

Neste onsdag er det finale og før finalen er det Målselv ambulanse som ligger best plassert, tett fulgt av FLO/RLL og H6 all-stars. Blant de to damlagene er det Ambulansejentene som leder foran Anne frisør. Opplegg og tidsplan for finalen sendes ut i slutten av denne uka.