13 nov 2019

Resultater fra Bedriftsskyting runde 4

I kveld gikk det unna på standplass, når vi skulle se hvem som var mest treffsikker under tidspress! Det var nok mange som syntes at de 40 sekundene med skytetid gikk veldig fort, og sjansen for et napp-avtrekk har kanskje aldri vært større enn i kveld. Uansett, så var det noen skyttere som skjøt minst like godt som normalt selv om tidspresset var stort.
Best ut av runde 4 kom laget Brave (337 skvadron). Hakk i hæl kom Målselv Ambulanse, Supply SQN og Hærstaben.
I sammendraget er det fortsatt Målselv Ambulanse som innehar den øverste plassen.

Les alle resultater fra Bedriftsskyting her

Neste onsdag er det siste innledende runde, og siste mulighet til å sanke poeng til finalen. Vi skal da se på hvilke lag som har hatt best utvikling denne høsten, for temaet er nemlig «klatrerne». Det er de 10 siste skuddene for hver skytter som teller for laget. Lagsummen blir sammenlignet med lagsummen fra runde 1, og de lagene som har best progresjon sanker poeng.