19 nov 2022

Våpenforsikring gjennom DFS

Fra 1.1.2023 vil alle medlemmer over 18 år i DFS være forsikret for inntil 8 våpen. Denne medlemsfordelen tilfaller alle som ikke ønsker å reservere seg mot ordningen.

Reservasjon
Hvis du ikke har våpen, eller av andre årsaker ikke ønsker denne våpenforsikringen, må du ikke betale. Faktura for medlemskontingent, med egen linje for våpenforsikring, sendes ut til alle medlemmer i løpet av uke 6. Her vil det være mulig å reservere seg, slik at du slipper å betale for våpenforsikringen. Det vil også bli mulig å reservere seg i forkant, slik at ikke våpenforsikringen kommer på medlemskontingentfakturaen i det hele tatt. Reservasjonsløsningen er rett rundt hjørnet, og informasjon kommer i neste nyhetsbrev i desember.

Trykk her for å lese mer