20 jan 2019

Årsfest i Målselv skytterlag

Lørdag 19. januar hadde vi den tradisjonelle årsfesten i Målselv skytterlag. Det ble en trivelig kveld hvor tradisjonene ble ivaretatt.

IMG_4144

Festkomiteen hadde hadde lagt opp til rene restauranten med tre-retters og servering ved bordene.

IMG_4141IMG_4140
Klaus Arne, Tor Olav og Tony hadde laget et godt opplegg med blant annet Målselv høyeste Pavlova til dessert

Med både rype og elg på menyen, samt Pavlova til dessert så måtte jo dette bli en suksess.

Litt premieutdeling ble det også, og i tillegg ble Målselv skytterlags hederspris, Rosenqvisten delt ut for 10. gang.

Denne gangen ble det Øyvind Løkstad som fikk tildelt Rosenqvisten

IMG_1596

Øyvind ble valgt inn i styret i Målselv Skytterlag høsten 2002, og vært styremedlem sammenhengende i 16 år, hvorav de 5 siste år som nestleder. Han har også på nytt tatt gjenvalg i styret.
Øyvind har lagt ned en formidabel innsats over flere år innenfor ledelse og styring av aktiviteter, registrering av merker og medaljer, pengepremieoppgjør, ivaretakelse av klassesetting, drift og utvikling av it-systemer og elektronisk banemateriell, og administrering av stevnesekretariater.
Øyvind har gjort en fantastisk jobb for Målselv skytterlag i mange år og tildelingen av Rosenqvisten var meget fortjent.