19 feb 2023

Herdis, Daniel og Tor Erik samlagsmestere

Vi har fått 3 samlagsmestere i helga. Herdis vant klasse V55, mens Daniel holdt hodet kaldt og tok seieren i klasse 1. Tor Erik er vanskelig å hamle opp med når det kommer til samlagsmestertittelen i klasse 3-5.

Storfjord skytterlag arrangerte SM miniatyr lørdag og søndag, der vi hadde 32 deltakere med derav 3 NU skyttere

Itillegg til de nevnte vinnerne ble det flere gode plasseringer av våre skyttere.
Christian ble nr 2 i klasse R
Eline nr 2 i klasse ER med en innertier mindre enn nr 1, i denne klassen fikk Ira fjerdeplassen
I juniorklassen ble Ervin nr 2
I klasse 3-5 ble det Målselv-skyttere på de 6 første plassene

Det var også lagskyting under SM, der 10 skudden fra innledende runde var tellende. (2 skyttere i hvert lag)
Vi stilte med 12 lag  fordelt på Ungdom, liggskyttere, kneskyttere og ståskyttere

Ungdomslaget bestående av Eline og Ervin delte førsteplassen med Storsteinnes.
Herdis og Stein Hugo tok seieren i kneklassen
I ståklassen ble «tredjelaget» Øyvind og Frode nr 2, mens i liggklassen ble Daniel og Tore W nr 4

Alle andre resultater finner du her

Resultater fra mittDFS