28 mai 2018

Innbydelse til Villmarksstevnet 2018

Villmarksstevnet 2018
Bardu skytterlag

inviterer til Villmarksstevnet 2018 søndag 17. juni (samme helg som Villmarksmessa).

Dette er et åpent banestevne for alle klasser i DFS, inkl. kl. Jeger. Stevnet foregår på sentralskytebanen på Setermoen.

Skyteprogram: 35 skudd mesterskapsprogram i hht. Skytterboka, med fortløpende omgang. For de klasser som ikke har mesterskapsomgang i sitt program, er omgang frivillig.

Lagskyting: Lagskyting på 10-skudden (grunnlaget) for forhåndspåmeldte 4-mannslag. Lag må være påmeldt før første skytter skyter. Det skal være 2 skyttere fra kl. 3-5, og 2 skyttere fra andre klasser 100m/200m (som på LS), men ikke Jegere og Mil. Flere lag kan meldes på fra hvert skytterlag.

Premiering: Medalje til klassevinnerne, unntatt kl. NU, NV, Åpen og Mil. Medalje utdeles i klasser med 3 eller flere skyttere. Bestemannspremie 35-skudd 100m/200m. For øvrig pengepremiering i hht. Skytterboka.

Innskudd: Innskudd/påmeldingsavgift i hht. Samlagets satser. Medaljeinnskudd: Kr. 40,- kl. 1-5, veteran og Jeger, kr. 30,- kl. R/ER/J/EJ. Lagskyting kr. 50,- pr. lag.

Påmelding:  «Mitt DFS» i perioden  16.05. – 14.06.2018, eller på banen på ledig plass.

Kontakttelefon: Kontakttelefon vedr. på-/avmelding og stevnedagen: 469 49 042.

Annet: Det blir kafe på baneområdet med salg av div. drikke og mat. Omkledningstelt ved banen. Det blir skiltet veg til banen fra rundkjøring i Setermoen sentrum.

Bardu skytterlag ønsker alle velkommen til Bardu og Villmarksstevnet 2018.