22 aug 2020

Innendørstrening høsten 2020

Når elgjakta starter den 25. september vil utendørsbanen vår som vanlig bli stengt. Vi tar da sikte på å bygge om til innendørsbane så fort som mulig slik at vi kommer i gang med treningskvelder på 15meteren.
Som vanlig er det utarbeidet en liste over hvem som har ansvaret på torsdagstreninger for senior/veteran, og den finner du her under medlemsinfo. Sjekk når tid du har vakt, og bytt internt dersom datoen ikke passer.

Ungdomsutvalget skal til høsten kjøre både vanlige treninger og skyteskole for nybegynnere. For å ta godt vare på alle de flotte ungdomsskytterne, og gi dem den støtten de trenger, er ungdomsutvalget nødt til å ha litt hjelp til instruksjon fra seniorskyttere. Vi har derfor satt opp en rotasjonsliste slik at det kan være en ekstra instuktør til stede på hver tirsdagstrening. På denne måten kan alle bidra litt til et godt ungdomsarbeid i skytterlaget.
Lista over instruktørstøtte finner du her under medlemsinfo