31 des 2022

Minneord Klaus-Arne Olsen

I går kveld mottok vi den triste beskjeden om at Klaus-Arne hadde sovnet inn. Klaus-Arne forlot oss så alt for tidlig, bare 52 år gammel.

Klaus-Arne var en stor gledesspreder i skytterlaget. Vi vil huske han for hans gode humør, og alltid med en lystig og treffende kommentar på lur. Han likte å være en del av skyttermiljøet i Målselv og i Troms. Sykdommen kom som et sjokk for to år siden, men har han vært med i skytterlaget helt frem til nå. Selv om vi vet det var tungt for han mange ganger denne tiden, sto han på for å bli med på skytestevner og treninger. Senest i sommer var han med på Landsskytterstevnet i Bodø, og gøy var det når vi kunne følge han på storskjerm på arenaen. Klaus-Arne var veldig åpen om sykdommen, og det gjorde det lettere for oss å bry oss om hvordan han hadde det, og støtte han i den viktige kampen som han kjempet.

Klaus-Arne var en veldig habil skytter. Han skjøt i klasse 5 i mange år, og dro hjem mange medaljer, stevneseiere og imponerende resultater fra skytebanen. I Målselv Skytterlag bidro han aktivt både som instruktør og styremedlem. Han gikk gjerne i bresjen for å holde aktivitetsnivået i sporten oppe. Klaus-Arne var en god lagspiller, og han gledet seg oppriktig over andre lagkamerater sine prestasjoner. Og ikke minst var Klaus-Arne en viktig bidragsyter til det sosiale miljøet i skytterlaget.

Vi kommer til å savne å ha Klaus-Arne blant oss. Han vil bli husket som den flotte lagkameraten, medmennesket, motivatoren og humørsprederen han var.

Våre varmeste tanker går til Klaus-Arne sin familie.
Vi lyser fred over hans minne.

Hilsen skyttervenner i Målselv Skytterlag

Klaus-Arne