26 okt 2022

Resultater fra Bedriftsskyting runde 1

Da var årets sesong med Bedriftsskyting offisielt i gang. Det var gøy å se både kjente og ikke minst mange nye fjes på standplass i kveld. Det var godt engasjement og en del spenning å spore, særlig for de som skulle prøve skyting for første gang. Forhåpentligvis ble det en god opplevelse og mersmak til neste runde.
Beklageligvis ble vi etter hvert forsinket i forhold til tidsplanen, dette skyldes at det var mange som ikke hadde skutt før og måtte få litt ekstra veiledning i starten. Dette pleier å gå seg til allerede fra runde 2.

Kveldens tema var «10-skudden». Det vil si at det var de siste 10 skuddene som talte inn til lagets totalsum. Best ut fra den første runden var FLO/Ammo, som kan innkassere 5 rundepoeng fra denne runden. På andreplass kom vinnerne fra 2019, H6 all-stars.

Alle resultater finner du her

Vi ses igjen neste onsdag. Da er rundens tema «Trilling», hvor det er om å gjøre å ha det jevneste laget.