14 nov 2018

Resultater fra Bedriftsskyting runde 4

I kveld gikk det virkelig unna på standplass, da bedriftsskytterne fikk prøve seg på stangskyting. Her var det om å gjøre å ha smidig magasinskifte, god skuddtakt, men ikke fortere enn at man klarte å treffe noen lunde. Det var skytetid på 25 sekunder, treff fra og med 8’er ble godkjent og det var fritt antall patroner. Tror nok mange fikk kjent litt på hvor fort klokka kan gå i enkelte situasjoner.

Det laget som hadde best kontroll på både skuddtakt og treffpunkt i kveld var Brave (337 skv). Deretter fulgte Rognmo Graveservice og FLO/RLL på de neste plassene.

I sammendraget etter 4 runder er det nå veldig tett i toppen. Både Supply SQN, FLO/RLL og Rognmo Graveservice har 11 poeng. På de neste plassene har vi Målselv Ambulanse og Brave som har 10 poeng.

Les alle resultater her

Neste uke går den siste innledende runden, med andre ord siste mulighet til å skaffe seg poeng som startsum i finalen. Da er det «Trilling» som er tema. Det vil si at det er om å gjøre å ha minst mulig poengdifferanse mellom beste og svakeste skytter på laget. Alle 20 skuddene pr skytter teller, og for å gjøre det litt mer vanskelig vil man ikke få anvist mellom de to siste seriene. Det blir spennende å se hvilken startposisjon lagene får foran finalen!