21 nov 2018

Resultater fra Bedriftsskyting runde 5

Mye hoderegning og litt taktikkeri var noen av ingrediensene som var inkludert i dagens runde av Bedriftsskyting. Det var nemlig om å gjøre å ha et jevnest mulig lag, det vil si minst mulig poengdifferanse mellom skytterne på laget (20 skudd). Allerede i første pulje gjorde laget til FLO/RLL det smått utrolige ved å klare 3 ganger 188 poeng, med andre ord 0 poeng i lagdifferanse! Bedre kan det ikke gjøres. Hakk i hæl fulgte Målselv Ambulanse, Supply SQN og Bakkeutstyr 2 – alle med 2 poeng lagdifferanse.

Sammenlagt etter alle 5 innledende runder var det FLO/RLL som kapret seg flest mulig poeng, På de neste plassene rager Supply SQN og Målselv Ambulanse. Men til dere som ikke ligger fullt så høyt på lista, fortvil ikke! Det skal skytes om mange poeng i finalen, så det er fullt mulig å ta innpå forspranget – som i en hver jaktstart.

Neste onsdag er det altså den store finalen. Tidsplan og informasjon om finalen blir lagt ut her på skytterlagssida og sendt på e-post til laglederne snart. Vi gleder oss allerede!

Les alle resultater fra Bedriftsskyting her