03 jun 2018

Resultater fra Minnestevnet

Bjørnen og Vestre Målselv arrangerte det tradisjonsrike Minnestevnet i helga. Som vanlig for dette stevnet var det Dugleiksmerkeprogrammet som ble skutt, og det var avsluttende grunnlagsfinale.

Blant seniorene var det Stein Hugo Berntsen som gjorde det best, med 243 poeng var han nest best i klasse 4 før finalen. Sveinung Kvamme skjøt 242 og Frode Hanssen 240. Tor Olav Gravrok gjorde det stort også på dette stevnet; 240 poeng innledende og seier i klasse 2 i finalen! På andreplass i finalen kom Anne Vedøy Nordmo, og på fjerdeplass Herdis Berntsen. Herulf Berntsen skjøt også knallgodt innledende, 247 poeng og tredjeplass i V73. Blant de yngste skytterne tok Ragnhild Vedøy Nordmo hjem seieren i rekruttklassen, etter kjempeflott skyting både innledende og i finalen! (240/337) I klasse junior var Sondre Grønvoll nest best etter innledende skuting med 245 poeng, men han skjøt ikke finale.

Les resultater fra Minnestevnet her