28 okt 2018

Sveinung overtok ledervervet

Sist torsdag var det duket for Årsmøte i Målselv Skytterlag. Møtet inneholdt tradisjonelle årsmøtesaker, samt noen høring- og orienteringssaker.
Under valg ble Sveinung Kvamme valgt til lagets leder. Sveinung overtar dermed lederklubba etter Solfrid Bekkevold som har vært leder de siste to årene. Sveinung er godt kjent i ledervervet, etter 5 år som lagets leder tidligere. Vi takker Solfrid for innsatsen de siste to årene!
For øvrig består styret nå av Øyvind Løkstad (leder adm.utvalg og nestleder, gjenvalg), Lars Tore Hanssen (leder ungdomsutvalg, ny), Tor Olav Gravrok (leder sportslig utvalg, ny), Leiv-Ivar Berglund (leder matr og anleggsutv, ny), Hallvar Brandskognes (kasserer, ikke på valg i år) og Johannes Fagerheim (sekretær, ikke på valg i år)
En stor takk til alle som tar på seg verv, store eller små, til lagets og skyttersportens beste.